Ana Pazar
Kuzey Amerika
Güney Amerika
Batı Avrupa
Doğu Avrupa
Doğu Asya
Güneydoğu Asya
Orta Doğu
Afrika
Okyanusya
Dünya çapında
Kurumsal Kültür
1Kültür: Müşteri memnuniyeti varlığımızın anlamıdır
2.Yönetim Kavramı: Önce kalite, önce müşteri, Mükemmeliyet peşinde koşmak, takım çalışması
3Çalışan kavramlar: Başarının yolunu bulmak için, başarısızlık için bahane bulmak için değil!
4Takım Kültürü: Şükran Günü, Mutlu, Yenilik, Dürüstlük, Sorumluluk, Paylaşım Geleceği
5.Hizmet amacı: Profesyonel, Yüksek verimli, düşünceli, dikkatli, doğru hizmet.
Ana Pazar
Kuzey Amerika
Güney Amerika
Batı Avrupa
Doğu Avrupa
Doğu Asya
Güneydoğu Asya
Orta Doğu
Afrika
Okyanusya
Dünya çapında
İş türü
Üretici
Markalar : Çok genç
No. Çalışanları : 50~100
Yıllık satış : 600W-800W
Yıl kurulan : 2007
İhracat p.c : 30% - 40%